Onze aanpak

Vanaf strategie, via middelen naar bijsturing en herhaling

Je hebt het allermooiste product van de hele wereld- en dat verkoopt zichzelf, daarvoor heb je geen communicatieadvies nodig… Of zit het toch iets anders? Er zijn ontelbare manieren om in contact te komen met je klanten en andere stakeholders. Een communicatieadviseur helpt je keuzes te maken in je communicatiestrategie, maar helpt je vervolgens ook vooruit in de uitvoering ervan. Hier leg ik uit dat online en offline communicatie eigenlijk één integrale aanpak vereisen.

Ìdentiteit & imago

Weet jij al helemaal wie je voor welke doelgroep wil zijn? Je maakt, in grote lijnen, je gewenste situatie.

Strategiebepaling

Heb je al helemaal in de gaten welke middelen je voor jouw doelgroep moet inzetten, dan maak je nu een mix.

l

Hoogwaardige content

Welke toepassingen je ook kiest, relevantie en waarde zijn vandaag het belangrijkste. Zorg voor échte inhoud.

Meten en aanpassen

Bekijk goed hoe je externe communicatie het doet en, belangrijker nog, leer ervan voor je volgende stap.

Lees meer over onze aanpak in de blogs

tijd maken voor website de moeite waard

Heb ik mijn website wel nodig?

“Mijn bedrijf doet het goed. Mensen weten me al te vinden. Heb ik dan wel een website nodig?” Het is best een logische gedachte: je hebt je marketingmiddel niet echt nodig om succesvol te zijn, dus waarom zou je er dan...
advertenties-voor-elite-armen

Advertentievrij alleen voor elite?

Er zijn steeds meer diensten die een betaalde en onbetaalde versie van hun dienst lanceren. Denk aan Spotify, met een gratis en ‘premium’ versie van de muziekdienst. Het verschil is wie de dienst uiteindelijk betaalt:...
iphone x invloed op marketing

Hoe de iPhone X tóch marketing zal veranderen

Na de dood van Jobs is Apple niet meer hetzelfde en zal de invloed van deze gigant een langzame dood sterven, zo klinkt het nu al een tijdje. Ook na de presentatie van de iPhone X dáálde de aandelenkoers: geen...
vakblad c blog doelgroep bijsturen door luisteren

De menigte weet het beter

“Ik hoop dat je strategie komt doordat je vaak naar buiten hebt gekeken.” Het stond op de voorpagina van Logeions vakblad C, afgelopen juni. Ik moest denken aan de manier waarop wij als Brandeniers onze informatie...

Krabbel Communicatie & Tekst
T: 06 219 841 65 // E: charlotte@krabbelcommunicatie.nl // IBAN: NL94 KNAB 0255 6781 85 // KvK: 62770810