Tekst

Je werk laten nakijken of helemaal bij nul beginnen: ’n beetje hulp is nooit weg.

Er zijn allerlei tekstschrijvers met elk andere schrijfstijlen, interesses en expertisen. De samenwerking met een tekstschrijver moet dan ook passen als een handschoen en staan als een huis.

Maar het is aan de tekstschrijver om zich aan te passen aan de stijl en de gewenste uitstraling van jouw bedrijf. Elke tekstschrijver gaat hier anders mee om. Kies daarom voor een schrijver die kan waar je om vraagt.

Webteksten

Nét even anders: vindbaar en doelgroepgericht, passend bij jouw organisatie en markt.

h

Briefteksten

Een brief aan jouw klant of relatie schrijven, is een werkje waarbij je een extra paar ogen kunt gebruiken.

l

Blogs

Zakelijk bloggen voegt waarde toe voor je beoogde doelgroep. Laat zien welke expertise je in huis hebt.

Folders & Flyers

Minimale ruimte, maximaal benut. Jouw nieuws in de schijnwerpers! Waarmee mag ik je helpen?

N

Redactie

Als controle voor jouw tekst voldoende is. Maak van je tekst een sprankelend geheel.

Scripties & Verslagen

Bijna klaar met het onderzoek? Zet de puntjes op de i. Opmaak mogelijk en met studentenkorting.

i

Persberichten

Laat je persbericht opstellen volgens de algemene regels van kranten.

Schrijfondersteuning

Leer zelf schrijven met een coach. Als je het de investering in jezelf waard vindt.

Wil je aan de slag met een tekstschrijver?

Je zoekt contact met een tekstschrijver, bijvoorbeeld als je website aangepast wordt, als je je blog als professioneel kanaal wil gaan inzetten of als je nieuw promotiemateriaal ontwikkelt. Immers, je blogs moeten kloppen met je bedrijfsvisie, je brochures moeten perfect zijn én je klantcontacten moeten een foutloze start krijgen.

Een tekstschrijver adviseert, ontzorgt en kent elk medium

Een tekstschrijver ontzorgt je op het gebied van geschreven communicatie en marketing. Een goede tekstschrijver staat niet alleen voor foutloze teksten, maar kijkt ook naar je gewenste identiteit, je beoogde doelgroep en de best passende tone of voice. Maar belangrijker nog: communicatieadvies en tekstueel advies gaan bij Krabbel Communicatie & Tekst hand in hand, want de beste teksten worden geschreven als ze in lijn zijn met alle communicatiemiddelen van de organisatie.

Bovendien kent een tekstschrijver de schrijftrucjes per medium. Een paar voorbeelden:

Een websitebezoeker ‘leest’ scannend. Daarom zijn teksten niet te lang en wisselen kopjes, vulteksten en opsommingstekens elkaar af.
Google weet wanneer webteksten inhoudelijk goed zijn. Alleen maar focussen op zoekwoorden heeft daarom geen zin. Een tekstschrijver gaat voor jou op zoek naar de perfecte balans.
Een flyertekst moet altijd kort en bondig zijn. Je bent het beste af waar ontwerper en tekstschrijver nauw met elkaar samenwerken.
Brochures geven in de ideale situatie een mooi overzicht over verschillende diensten of aspecten van een specifieke dienst. Een tekstschrijver weet de kernboodschap kort en bondig te schrijven.

Wat kan Krabbel Communicatie & Tekst voor je betekenen?

Wil je weten wat wij voor je kunnen betekenen? Dan nodig ik je van harte uit om in Deventer langs te komen. De deur staat letterlijk voor je open! Wil je vrijblijvend een oriënterend gesprek, of toch eerst meer informatie? Neem dan contact op.

Lees meer over onze aanpak in de blogs

tijd maken voor website de moeite waard

Heb ik mijn website wel nodig?

“Mijn bedrijf doet het goed. Mensen weten me al te vinden. Heb ik dan wel een website nodig?” Het is best een logische gedachte: je hebt je marketingmiddel niet echt nodig om succesvol te zijn, dus waarom zou je er dan...
advertenties-voor-elite-armen

Advertentievrij alleen voor elite?

Er zijn steeds meer diensten die een betaalde en onbetaalde versie van hun dienst lanceren. Denk aan Spotify, met een gratis en ‘premium’ versie van de muziekdienst. Het verschil is wie de dienst uiteindelijk betaalt:...
iphone x invloed op marketing

Hoe de iPhone X tóch marketing zal veranderen

Na de dood van Jobs is Apple niet meer hetzelfde en zal de invloed van deze gigant een langzame dood sterven, zo klinkt het nu al een tijdje. Ook na de presentatie van de iPhone X dáálde de aandelenkoers: geen...
vakblad c blog doelgroep bijsturen door luisteren

De menigte weet het beter

“Ik hoop dat je strategie komt doordat je vaak naar buiten hebt gekeken.” Het stond op de voorpagina van Logeions vakblad C, afgelopen juni. Ik moest denken aan de manier waarop wij als Brandeniers onze informatie...

Krabbel Communicatie & Tekst
T: 06 219 841 65 // E: charlotte@krabbelcommunicatie.nl // IBAN: NL94 KNAB 0255 6781 85 // KvK: 62770810